Modlitba siouxských Indiánů

30.03.2020

 MODLITBA SIOUXSKÝCH INDIÁNŮ 

Velký Duchu, jehož hlas slyším ve větru a jehož dech dává život celému světu, vyslyš mne.

Předstupuji před Tvou tvář jako jedno z mnoha Tvých dětí. Podívej se, jsem malý a slabý, potřebuji Tvou sílu a moudrost.

Dej, ať putuji v kráse, ať moje oči vždy vidí purpurově rudý západ slunce. Ať si mé ruce váží věcí, které jsi stvořil a mé uši ať slyší Tvůj hlas.

Učiň mne moudrým, abych mohl poznávat věci, kterým jsi naučil můj lid, učení skryté v každém lístku a každé skále.

Toužím po síle ne proto, abych měl převahu nad svými bratry, ale abych dokázal zvítězit nad svým největším nepřítelem - nad sebou samým.

Učiň mne vždy ochotným, abych s čistýma rukama a upřímnýma očima přicházel k Tobě, aby můj duch, až život zmizí jako zapadající slunce, mohl dospět k Tobě a nemusel se stydět.


© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky